Futbol Turnuvasında Güzel Şeyler Oluyor..

Futbol Turnuvasında Güzel Şeyler Oluyor..

Sevgili köşe yazımı okuyan kardeşlerim sizlere selamlar olsun Allah her daim sizlerin yar ve yardımcısı olsun 3 aylarımız hayırlı ve mübarek olsun diyerek yazıma başlamak istiyorum.

Turnuvanın bir günü vardı ne maçlar vardı o gün be. İmbat-Nakliyeciler, Demirexport- Soma. Belediye her iki maçta berabere bitti ama konuşulacak çok şey vardı.

İmbat-Nakliyeciler maçından başlayalım, Geçen senenin şampiyonu turnuvaya istediği gibi başlamıştı yine favorilerden biri olacağını göstermişti ki bana göre yine favorilerden biridir. Ama kimse kolay lokma olacak gibi değil. Bu maçta da bunu gördük.

Maçta iki değişik sahne oyunu vardı. 1 sahne : Alper Özgün kardeşim sen nasıl bir oyuncusun bir gol atıyorsun ‘’her kes bu golü televizyonlarda tekrar tekrar seyreder’’ bir gol kaçırıyorsun ‘’nereden buldun bu adamı?’ dedirtiyorsun. Atsan o golü belki başka bir sahne oyunu seyredeceğiz. Ya İmbat bu maç için gardı düşecek, ya da yine bir geri dönüş gösterecek. Mükemmel ya maçlardan duyduğum haz yükseliyor, eminim sizlerin de öyledir. O zaman kelimelerimi bu maç için şöyle noktalayayım; Teşekkürler Alper biz seni her türlü seviyoruz, gol at, kaçır, pozisyona hep gir hızını bize hep göster , takım arkadaşlarında senden bunu bekliyor. Tüm takım olarak hepinize teşekkür ediyorum İmbat ekibi sizin için hiçç bir maç bitmez bunu gördük, bu takımı seyretmek çok büyük zevk . Aynen devam. Maçlarınızın olduğu günler randevularımızı iptal ediyoruz.
Demirexport-Soma.Belediye: Yahu Kazım Açıkgöz hocam ne güzel takım kurmuşsun daha önce futbolun içinde bulunmuş kaliteli arkadaşları bir araya getirmişsin bu takımda çok iş yapar bu sırf benim fikrim değildir belirtirim.
Maça gelince; rekabetin üst seviyelere çıktığı bir maçtı. Futbolu bilenler dedik ya sahadaki arkadaşlarımıza futbolun her şeyini (şey in yerini siz doldurabilirsiniz) gösterdiler bize. Hakemde bu durumda verdiği vermediği düdüklerle zorlandı. Bazen hata yaptı yanlış kararlar verdi. Ama sizlerde hakemle uğraşırken her dakika maçtan uzaklaştınız. Takımınızı yalnız bırakacak durumlara düştünüz . Sizleri biraz daha sakin oynamaya davet ediyorum kendi takımlarınız için.
Yuta Çalışkan-ELİ 2 maçında ilk aklıma gelen Savaş Aktepe; maça girdi maçı değiştirdi gol attı asist yaptı defansa yardım etti. ”Ben formayı hak ediyorum’ dedi, önümüzdeki maçta sen yine sonradan mı oyuna girsen Savaş. Bide Tahsin Çalışkan yokken daha mı iyi oynuyorsunuz ne. Kral Şükrü Zenger senden bahsetmeden geçer miyim hiç maşallah hiç değişmiyorsun aynı golcü devam ediyor daha çok goller görürüz inşallah.

Eğitim gücü bu sefer oldu. Neden oldu biliyor musunuz herkes çok çalıştı. Elinden geleni yaptı sizler için turnuva yeni başladı. Mustafa Kasal sahanın en iyisi sendin ama bence bir şunu düşün o kadar itiraz sana ne kazandırdı. Takımının sana ihtiyacı var ve sen sahada olamayacaksın bence itirazda biraz daha düşünün arkadaşlar kararlar değişmiyor haberiniz olsun. Kemal Çamzeybek sana da değinmek istiyorum çok güzel bir gol attın tebrikler acaba yine sonradan mı oyuna girsen ne .tabi ki latife yapıyorum takımına katkı sağladığını gösterdin. Goldeki asistede değinelim mükemmel bir top kestin Ömer hocam.

Seyrede bildiğimiz maçlara yorum yapmaya devam edeceğiz arkadaşlar bazı maçlara yetişemiyoruz o takımlarımızı da seyrettikçe değineceğiz. Allaha emanet olun..

Hakan DURUR




Hakan Durur

YORUM YAZIN